🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غیبت کبری

(ثبت: 269434) اردیبهشت 12, 1403 
غیبت کبری

بسمه الله النور
غیبت کبری

هزار سال گذشته است و آفتاب نشد
دلی رها ز غم و درد و التهاب نشد

به ژرفنای زمین رفت گویی اقیانوس
از آن زمان خبری از وجود آب نشد

دوید هر طرف انسان از آن زمان اما
به سعی و هروله حاصل به جز سراب نشد

بر آتشی که برافروخته است اهریمن
کدام قلب به جا مانده که کباب نشد

شگفت آوری روزگار ما کم نیست
عجب که طاق کبود جهان خراب نشد

به دور غیبت کبری کدام سنگی ماند
که از حرارت ظلم و ستم مذاب نشد

نگاه کن که بدون تو این جهان خشکید
به لب بسوخت دعایی که مستجاب نشد

امیدواری مهدی به نور صاحب عصر
شده است بسته که محدود این حجاب نشد

بیا که هیچ زمانی چنین زمین خدا
غریق آتش سوزنده عذاب نشد

غبار دستگاه حسینی – #مهدی_رستگاری
بیست و چهارم آذر سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
دهم جمادی الاول ۱۴۴۵ هجری قمری

دفتر شعر شیدایی

*پیوند صفحه در وبسایت شعر نو/شعر ناب/ شعر ایران
۶۸۹

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا