🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیر

(ثبت: 265358) آبان 15, 1402 

 

بچه ها شیر مفیده
تو نوشیدنی بهترینه
هر روز بخور یک لیوان
تا باشی شاد و خندان
مریضی را دور کنی
خنده را مهمون کنی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):