🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مامان

(ثبت: 266639) دی 11, 1402 
مامان

مامان زری جون من
تو بهترین مامانی
میشه با نگاه تو
محبت خدا را دید
میشه مهربونیت و
تو دفتر نقاشی کشید
میشه برم به آسمون
برات ستاره بچینم
میشه هرچی خوشی تو دنیاست
برای تو من بیارم
میشه من فدات بشم
عاشق نگات بشم
مامانی اگر بدونی
چقدر دوست دارم

بهراد حجتی
روز مادر مبارک دی ماه ۱۴۰۲

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام
    چه قشنگه

  2. دی 11, 1402

    بهراد جان عزیزم خدا عمر با عزت به خودت و مادر گرامی بدهد خیلی زیبا بود 🌺🌺🌺🌺

  3. دی 12, 1402

    آفرین زیبا و عالی بود

  4. خیلی زیباست بهراد جان 😍

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا