🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز پدر

(ثبت: 267024) دی 24, 1402 
روز پدر

بازم رسیده از راه
روز قشنگ بابا
چه روز خوب و شادی
بابا جونم تو ماهی
الهی زنده باشی
تو خوب و با وفایی
تویی پشت و پناهم
تویی چراغ راهم
محبتت همیشه
تو قلب من می مونه
هدیه من به بابا
یک گل رز زیبا

«روز پدر مبارک »
بهراد _حجتی

 

 

 

نظرها
  1. دی 28, 1402

    آفرین زیبا بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا