🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صاعقه

(ثبت: 255482) بهمن 7, 1401 

 

صاعقه زد
سارهای مسافر را
شهر عزادار پرواز شد!!

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1401

    سلام
    کوتاه بسیار قدرتمندی ست

    آفرین
    در پناه خدا🙏🌹👌👌👌👌👌👌🌹🙏

  2. فروغ گودرزی

    بهمن 7, 1401

    سلام بر شما
    متشکرم از نظر ارزشمندتون استاد🙏🌺🌺

  3. مهرداد مانا

    بهمن 7, 1401

    سار
    سفر
    پرواز
    صاعقه

    مراعات نظیر در شعری کوتاه 🌼🌼

  4. فروغ گودرزی

    بهمن 7, 1401

    سپاسگزارم🙏🌿

  5. فروغ گودرزی

    بهمن 7, 1401

  6. درودها بر شما👏🌹

  7. فروغ گودرزی

    بهمن 8, 1401

    درود بر شما
    ممنون که مرا خواندید🙏🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا