🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صلوات بر امام حسن عسکری(علیه السلام الله)

(ثبت: 263982) مهر 1, 1402 
صلوات بر امام حسن عسکری(علیه السلام الله)

بسم الله النور
#رباعی – شماره ٨١
صلوات بر امام حسن عسکری(علیه السلام الله)

 

بر محوکننده سیاهی صلوات
بر حافظ دانش الهی صلوات

ذکر حسن عسگری(علیه السلام) آرام دل است
بر مژده پایان تباهی صلوات

 

غبار دستگاه حسینی- مهدی رستگاری
نهم دی ماه سال یکهزار و سیصد و نود و سه خورشیدی
هفتم ربیع الاول سال 1436 هجری قمری

دفتر شعر شیدایی

۵۵۵

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بر شما.
    🌼🌼🌱🌼🌼

    • مهدی رستگاری

      مهر 3, 1402

      اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
      درود و سپاس بزرگوار🌷

  2. طارق خراسانی

    مهر 1, 1402

    🌱🌹اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم🌹🌱

    • مهدی رستگاری

      مهر 3, 1402

      اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
      درود و سپاس استاد عزیز🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا