🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 3969) اردیبهشت 12, 1396 

بنام خدا
 

به  حضرت قمر بنی هاشم (ع)

 

 

 

 

صدای توحید
می آید :
” عشق ِ شهادت را
عباس (ع) ,
معنی کرد “

 

 

محمد حسین نورانی شیرازی ( نصرتی )

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. اردیبهشت 13, 1396

  2. با سلام و عرض ادب

    سپاس از شما بابت خواندن شعر بنده

    موفق باشید

    با احترام

    یا حق