🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشورا

(ثبت: 221583) بهمن 6, 1398 
عاشورا

 

بسمه تعالی

جمله کوتاه من :

اشک رقیه (ع) برای پیوستن به شهادت حسین (ع) وار تابید

نویسنده : سید محمد حسین شرافت مولا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود

    استاد ارجمند

    اجرتان با ولایت

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌺🌹🌺

    با شهادت سیدی ، سالارِ دین
    واقعیّت کشف شد جانب یقین

    چون حسینی تک سواری نینوا
    نهی و امری را تداعی گر حزین

    ولی اله بایبوردی

    06 / 11 / 1398

  2. سلام علیکم
    درود خداوند متعال بر شما
    سلامت باشید
    یا حق

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 9, 1398

    سلام و احترام،
    از شما بزرگوار دعوت می شود تا با نقد و رأی خود،
    (ادامه ی ) کارگاه سوم را رونقی بیش تر ببخشید.
    سپاس
    http://sherepaak.com/221513/—

  4. درود بر شما
    موفق باشید

  5. محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    سلام و احترام
    شما بزرگوار را دعوت می کنم به خوانش و ابراز نظر گرانقدرتان در این مطلب مهم در عرصه ی چند دهه ی اخیر ادبیات فارسی:

    شعر سپید، آزاد از عروض یا دارای عروضِ آزاد؟

    http://sherepaak.com/222456/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا