🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 متن عاشورایی

(ثبت: 210460) خرداد 13, 1398 

بسمه تعالی

جمله کوتاه من :

اوج ِ نور کربلا , شب برداشتن ِ بیعت هاست

نویسنده : سید محمد حسین شرافت مولا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 13, 1398

    سلام و درود

    بیعت با ظلم جنایت است و امام حسین (ع) از جنایت سر باز زد .
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

  2. سلام علیکم
    درود بر شما
    سلامت باشید
    موفق باشید
    با احترام

  3. محمدعلی رضاپور

    خرداد 13, 1398

    درود بر شما دوست عزیز🌹🌹🌹

  4. با سلام و احترام
    سپاس از حضور ارزشمندتان
    نظر لطف شماست
    موفق باشید
    سلامت باشید

  5. علی رفیعی

    خرداد 16, 1398

    سلام و درود دوست بزرگوار
    اجرتان با آقامون حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
    در پناه خدا

  6. با سلام و عرض ادب
    درود خداوند متعال بر شما
    سپاس از حضور سبزتان
    موفق باشید
    با احترام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا