🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 4207) خرداد 17, 1396 

بنام خدا

 

 

زنی خون خدائی را پیمبر         زن و پیغمبری الله اکبر

قیصر امین پور

 

 

به پیامبر عاشورا حضرت زینب کبری (ع)      

 

 

 

 

 

قلب مجروح ِ
زینب (ع) ,
تا عرش
پیامبر
نورانی ِ
خون است
 

محمد حسین نورانی شیرازی ( نصرتی )

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    خرداد 18, 1396

    درود بر شما

    آسمانی سرودید

    مرحبا

  2. با سلام و درود

    سپاس از شما بابت حضور ارزشمندتان

    سلامت و موفق باشید

    التماس دعا

    یا  حق