🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طفل تمدن

(ثبت: 3258) بهمن 12, 1395 

دوشیزگانی
که دوشیده می‌شوند
از معبر پستانهايشان
داستانی 
که سینه به سینه شیر می‌نوشد
در گهواره تاريخ
طفل تمدن

اشکان ملک پور 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سحر جهانی

    بهمن 17, 1395

    *که سینه به سینه شیر می نوشد

    درگهواره تاریخ

    طفل تمدن*

    چقدرزیبا و پرمحتوا سروده اید….

    دررودتان باد…..

    • اشکان ملک پور

      بهمن 17, 1395

      عرض ادب و احترام دارم بانو

      از زمان و حوصله ای که اختصاص میدین ممنونم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا