🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طلوع

(ثبت: 258750) اردیبهشت 10, 1402 

 

شب که تمام می شود
انگشتانم میان موهای پریشانت
لانه می کنند
و تو‌ به نواختن ساعت دلتنگی ام
چشم‌باز کن
بگذار پلک هایت
پرده از راز چشمانت بردارد
نگاهم کن
تا رنگ بریزد بر تاریکی ثانیه هایم
پلک بزن
تا صبحم طلوع کند
از پشت پرچین نگاهت

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سیمین حیدریان

    اردیبهشت 10, 1402

    درودها🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 10, 1402

    سلام

    سونامی شعرهای زیبای تان آغاز شده است
    ماشاءالله

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و عرض ادب
      سپاس از لطف شما
      💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا