🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طوقی وحشی

(ثبت: 241857) مهر 1, 1400 

 

من آن طوقی وحشیم

در آبی آسمانِ قلبت عاشقانه من گشتم

من آن طوطیِ خوش نقشم

که دائم نام زیبای تُرا واگو کُنان گشتم

من آن لوطی به عشقم

در سَراب عشق تو لب تشنه می گشتم

من آن شاکی ز نَقشم

در جهانی بی در و پیکر به تنهائی شکستم

ایزدا مَستم و نَعشم

از شرابِ عشقِ نابت ، به عبادتت نشستم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا