🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عبادت

(ثبت: 1514) اردیبهشت 29, 1395 

لزوم اطاعت در جـوانی بایـد کرد
غرق غیبت باد و عبادت باید کرد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سوگند صفا

    اردیبهشت 30, 1395

    سلام و عرض ادب و خیر مقدم

    و خوش امد.

    عیدتون پیشا پیش مبارک…

    تک بیت زیبایی بود…

    زنده باشین

    یاحق

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 30, 1395

    سلام و درود

    خیرمقدم………………………………………………………………

    امیدوارم  در این وبگاه فنون شاعری را بیاموزید.

    در پناه خدا……………………………………………………………

  3. سلام
    خوش آمدید
    مفهوم تک بیتتون بسیار عالیه

    لازمه که کمی بیشتر با قواعد شعر کلاسیک آشنا بشین.
    مثلا بیت زیباتون فاقد قافیه است و فقط ردیف داره.

    برقرار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا