🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عریان

(ثبت: 243260) آذر 17, 1400 

#عریان

عریان می شوند
واژه هایم
وقتی درد می پیچد
زیر پوست شهر
تب میکنم
از عریانی نگاه های مردم

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 17, 1400

    . سلام مهربان 🌸.
    . استاد گرامی چقدر دلم می خواهد
    . در مورد این شعر بنویسم . . اما
    . نمیدانم چه بنویسم
    . ایام بکامتان باد موفق باشید 🌸🌿🌸

  2. طارق خراسانی

    آذر 17, 1400

    سلام و درود

    کوتاه زیبا و پر مفهومی ست

    در پناه خدا🌿👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا