🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 262484) مرداد 24, 1402 

 

عشق
فقط کافی ست
از روزنه ای فواره بزند
تا عصرها بنشینم
کنار پنجره ی فردا
وبا قند لب هایت
شیرین کنم
فنجان روز مردگی را

 

✍️#شیدا_شهبازی
📚#خوشہ_خوشہ

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    مرداد 24, 1402

    سلام
    به به سپید زیبایی ست

    • شیدا شهبازی

      مرداد 25, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان
      سپاسگزارم💐🙏

  2. فاضله هاشمی

    مرداد 25, 1402

    فنجان
    بی قند
    لب هایت
    شیرین است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا