🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غارتگر

(ثبت: 241608) شهریور 23, 1400 

 

اشک هایم
خون بهای
بغض های فرو خورده
قلب لرزانم
تاوان
دلتنگی های پنهان شده
در انحصار خاطراتت

چشمان به خون نشسته ام
کشته ی بی رحمی نیزه مژگانت

شعر می خوانم
در مرثیه ی من بر جا مانده از غارت احساسی پوچ

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. کتایون جلیل پور

    شهریور 23, 1400

    احسنت 👏👏👏

  2. حسین شیرکوند

    شهریور 24, 1400

    🌹💐🌹💐🌹💐🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا