🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غروب دلتنگی

(ثبت: 233387) آبان 21, 1399 

 

تو را خواهانم
در رَه غبارآلود
در غروب دلتنگی

□□
به هر سو بنگرم
سایه‌ات را بینم
□□
تو در دیار یار دیگر
من در اوج بی‌کسی
هوای سنگین دلتنگی را
نفس می‌کشم

□□

تو در پهلوی یار
شاد و خندان
من بی‌ تو سرگردان
بی‌قرار

#مجید_محمدی
#غروب_دلتنگی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 21, 1399

    درود بر شما جناب محمدی عزیز
    💐💐💐

    • مجید محمدی

      آبان 23, 1399

      درودها دوست عزیز🙏🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا