🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غریبه

(ثبت: 244979) بهمن 10, 1400 

***

به هم خواهیم رسید
چون دو غریبه‌
که در ازدحام پیاده‌رو
شانه به شانه‌ی هم می‌زنند
و می‌گذرند…

***

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):