🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مدال

(ثبت: 269386) اردیبهشت 8, 1403 

***

میان کسانی
که سر خم کرده‌اند
تا زنده بمانند
طناب‌ دار بر گردنت
مدال شجاعت است…

***

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):