🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرواز

(ثبت: 269412) اردیبهشت 10, 1403 

**********
1_______

پرنده را کُشتی…
با پرهای کنده شده
از جای گلوله بر سینه‌اش
که هنوز پرواز می‌کنند
چه می‌کنی؟

**********
2_______

آینه کثیف بود
اما صورت‌ها را
لکه‌دار می‌دید…

********

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):