🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 …

(ثبت: 269169) فروردین 27, 1403 

**********
1_____

دلتنگم
مثل سربازی زخمی
که تا به وطن نرسد
آخرین نفس را نمی‌کشد…

**********
2_____

کاش پنجره‌ای باز شود
به روی کبوتری
که میان رعد وُ برقِ موشک باران
از نفس افتاده است…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):