🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزالان نگاهت

(ثبت: 265983) آذر 8, 1402 
غزالان نگاهت
  1. بسمه اللطیف
    غزالان نگاهت
    در تغزل

انتهای شب گیسوی سیاهت نرسید
نوبت دیدن رخساره ماهت نرسید

دل دیوانه جویای نگاهت حتی
به غزالان گریزان نگاهت نرسید

رازهایی که بگفتم به صبا وقت سحر
امد اما به غبار سر راهت نرسید

بوسه هایی که به پرواز درآمد ز لبم
به لب سرخ پر از عشوه و آهت نرسید

هر چه در سیر زنخدان تو دل رفت فرو
باز در قعر شگفت آور چاهت نرسید

رسم عاشق کشی و شیوه شهرآشوبی
هم به پای روش چشم سیاهت نرسید

مهدی آن دلبر جانانه تو را خواهد کشت
وصل دلخواه تو در عمر تباهت نرسید

 

#مهدی_رستگاری
پنجم مهر سال یکهزار و سیصد و نود و سه خورشیدی

۰۲۵

دفتر شعر روزگاران

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. رسم عاشق کشی و شیوه شهرآشوبی
    هم به پای روش چشم سیاهت نرسید

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    • مهدی رستگاری

      آذر 9, 1402

      درود و سپاس بانوی گرامی. لطف عالی تون پاینده 🌷🌹🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا