🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل ناتمام

(ثبت: 529) دی 20, 1394 

ســــاقی بیــار بــاده و پر کن تو جــام مـا

بر گو خبر ز صبح و سحر کن تو شام ما

ای با خبر ز یار و دیارم نشانه ای

آور ز کوی او که دهد التیام ما

ای پیک راستان تو بگو آن حدیث عشق

اسرار عاشقان تو از آن خوش کلام ما

بر آستان حضرت جانان رسان زلطف

این کمترین تظلم و این هم سلام ما

بر این ضعیف و خسته تو گاهی نظرنما

بر چهره غمین و چنان،نیل فام ما

شاید که مستجاب شود این دعای خیر

از خواهش مکرر و شاید مدام ما

صالح هزار نکته بباید نوشت تا

تکمیل گردداین غزل ناتمام ما

۱۰/۲/۹۳

نظرها 14 
  1. طارق خراسانی

    دی 21, 1394

    سلام و درود بر جناب مهندس باریکانی گرانمهر

    مانند همیشه زیباست

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………….

  2. سلام و درود بر شما

    سروده ی زیبایی را رقم زده اید

    قلمتان نویسا در پناه حق

  3. عسل رادمنش

    دی 21, 1394

    سلام بر شما

    خوب و زیباست

    موفق باشید

  4. نگار حسن زاده

    دی 21, 1394

    درود بر شما

    بسیار زیبا بود

  5. سوگند صفا

    دی 22, 1394

    سلام وعرض ادب

    امیدوارم همیشه از اشعارتون بخوانم بیاموزم…

    رنده باشین

  6. صباغ کلات

    دی 23, 1394

    /.

    سلام بزرگمهرم . 

    جناب فرهنگ باریکانی یار قدیمی . عزیز م 

    ممنونم از لذتی که اعطا فرمودید . 

    بسیار زیبا یافتم . 

    سلامت هدیه الهیتان 

    درود             

    .

    • سلام بر استاد گرامی صباغ کلات

      حضورتان خوشحالم می کند

      همیشه سالم باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا