🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی خدیجه زینالی (مهربانو)
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار خدیجه زینالی (مهربانو)

شعر مشترک

خدیجه زینالی (مهربانو) 21 آذر 1394

مشاعره ی حضرت استاد صباغ کلات و مهربانو

چنانت دوست می دارم ؛ که پای از سر نمی دانم

خوانش: 1027

سپاس: 17

تعداد نظر: 29

قطره ای تقدیم دریا

خدیجه زینالی (مهربانو) 23 آبان 1394

صدايش خوش ترين سمفونی ياس
چو نجـوای مـؤذن ٬ با سپيـده ست
حکايت دارد ؛ از حيرانی باغ
اقاقی در دل شمس آرميده ست

غزل را يک حريم پاک آراست
وضو بايسته کرد ؛ از شبنم گل
طراوت ٬ سرفرود آرد ؛ به تعظيم
چنانکه ؛ زنبقی در پـای سنبـل

دوبیتی

خوانش: 712

سپاس: 4

تعداد نظر: 20

غزل در حبس

خدیجه زینالی (مهربانو) 20 آبان 1394

غزل در حبس

به چشمت ؛ اقتدا کردم ؛ نماز صبح و شب را ، هم

بحر طویل

خوانش: 684

سپاس: 5

تعداد نظر: 38

سردار بیی سر

خدیجه زینالی (مهربانو) 23 مهر 1394

مولای من ، حال عجیبی دارم امشب

در حنجره , بغضم شده ، دیوارم امشب

خوانش: 878

سپاس: 13

تعداد نظر: 29

تعداد نقد: 2