🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غم نان

(ثبت: 222397) بهمن 24, 1398 
غم نان

 

غم نان

چون نگاه تو به دل معرفتی پنهان است
بی خودی از خودِ خود حادثه ای عریان است

غم نان خوردن و بی دینی ما کفران است ؟؟
یا که در صحنۀ هر سفره کنون ایمان است ؟؟

یاد آن روزی که در بستر بیماری خویش
ذکر حق گفتم و دیدم که رُخَم خندان است

صوفی صوف پرستی شده بودم که دو چشم
عاقبت بهرِ مطاعی همه شب گریان است

خبر از دیده شدن نیست دگر در شب تار
دلم از دوریت ای گل به نوک پیکان است

باقر رمزی باصر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 24, 1398

    سلام و درود

    سپاس از اشتراک گذاری

    دستمریزاد

    🌺🌺🌷🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا