🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غوغای فصل

(ثبت: 2052) مرداد 3, 1395 

ﻓﻘﻂ ﺷﮕﻔﺖ ﺍﻧﮕﯿﺰ ﺗﺮﯾﻦ ﻓﺼﻞ می داند 

ﻛﻪ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩﺭﺧﺖ ﭼﻪ ﻏﻮﻏﺎﯾﯽ ﺳﺖ 

ﻭﭼﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ

ﺳﻮﺯﻧﺪﻩ ﺗﺮﯾﻦ

ﻣﯽ ﺷﻮﯾﺪ ﻭ ﻣﯽ ﺑﺮﺩ

ﺯﻧﮕﺎﺭ ِ ﺁﯾﻨﻪ ﺍﻡ

ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﻢ ، ﻣﻘﺎﺑﻠﺖ

ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻦ

ﺩﺭ ﺗﻌﻤﻖ ﺷﻌﺮﻫﺎﯾﻢ

ﺩﺭ ﺗﺠﺴﻢ ﺍﻧﺪﯾﺸﻪ ﺍﻡ

ﺑﻪ ﺻﺪﺍﻗﺖ ﺗﻮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ

ﻭﺑﻪ ﻻﺟﻮﺭﺩﯼ

ﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺗﺴﺒﯿﺤﺖ ، ﺩﺭ ﮔﺮﺩﺷﯽ ﻻﻫﻮﺗﯽ … !!

#مریم_حشمت_پور

telegram.me/maryam_heshmatpuor

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):