🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خنده شیرین

(ثبت: 270720) تیر 11, 1403 
خنده شیرین

#غزل-شماره ۲۰۱

بسمه اللطیف
خنده شیرین

چو از کنار من او یک زمان گذر می کرد
نگاه نافذ او در دلم اثر می کرد

به بالی از نفس من به سوی وی به هوا
هزار بوسه ز لب های من سفر می کرد

به بوسه های من از روی لطف می نگریست
به حال عاشق دلداده اش نظر می کرد

در آن میانه نهانی ز دیگران گاهی
یکی دو خنده شیرین تر از شکر می کرد

به عشق خنده شیرین او چه شب هایی
دل رمیده به فکر و خیال سر می کرد

«گذشت عمر و به دل عشوه می خریم هنوز»
اگر چه باید از او قلب من گذر می گذرد

به روزگار جدایی هزار نامه ز خون
نوشت عاشق و این گونه شب سحر می کرد

ببین که مهدی شیدا هزار دریا را
ز عشق در دل این شعر مختصر می کرد

#مهدی_رستگاری
بیست و هشتم مهر سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
نوزدهم نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی
غزل سرایی محفل ادبی «هفت هنر شیدایی»

دفتر شعر روزگاران
۳۳۵

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا