🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 راز غزل

(ثبت: 270722) تیر 10, 1403 
راز غزل

#غزل-شماره ۱۹۹

بسمه اللطیف
راز غزل

به نگاهی که در آن رمز میان من و تو است
بازگو آنچه که خود راز نهان من و تو است

حاجت قول و بیان نیست در این گفت و شنود
یک نگاه من و تو قول و بیان من و‌ تو است

چشم آهونظرت صید دل شیر نمود
این همان حال دو چشم نگران من و تو است

ناز چشمان تو و چشم من و اوج نیاز
به نوازش چه تمنا که به جان من و تو است

خواهش عشق چو جوشید درون دل ما
غرق توفان طلب روح و روان من و تو است

مهدی این شعر غریوی است ز خواهش به سکوت
که به متن هوس جامه دران من و تو است

بازخوان راز غزل را به دل فاصله ها
به نگاهی که در آن رمز میان من و تو است

#مهدی_رستگاری
بیست و پنجم مهر سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
هفدهم نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی
غزل سرایی گروه ادبی «شعر سه نقطه»

دفتر شعر روزگاران
۳۳۱

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    تیر 10, 1403

    درود بر مهدی عزیز که برکت شعرش همواره جاریست…
    وجود و قلمت سبز و ماندگار رفیق
    شاد و سلامت باشی💐💐💐🌺🌺🌺

    • مهدی رستگاری

      تیر 11, 1403

      سلام و درود فراوان برادر عزیز و رفیق شفیق جناب گیوه چیان‌ . ممنونم از بزرگواری و عنایت شما. انشاءالله همیشه در اوج سلامت و توفیق باشید🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا