🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فاخته

(ثبت: 3713) فروردین 3, 1396 
فاخته

بسمه تعالی

از عمق نگاهت غزلی ساخته ام من
افسار دلم را به دلت باخته ام من

تاری ز رخت پودی هم از چشم قشنگت
فرشی ز نگارت به دل انداخته ام من

این ناز و ادا در سر من جنگ به پا کرد
چندیست که شمشیر وجود آخته ام من

عشق تو گران است در این محفل ارزان
اما همه ی جان به تو پرداخته ام من

پر میزنم امروز به آغوش قشنگت
جوری که تو اندیشه کنی فاخته ام من

ح.ع(حامی)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 4, 1396

    درود  بر شما

  2. مينا امينی

    فروردین 6, 1396

    درودها

    سال نومبارک

    با آرزوی بهترین ها

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا