🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مسعود رستمزاد
تاریخ تولد: 13581110
جنسیت: مرد
شهر: تبریز
بیوگرافی:
آخرین اشعار مسعود رستمزاد

یار در خیال

مسعود رستمزاد 12 خرداد 1396

نقش ِتو در خیال ِمن، آتش ِ اندرون شود

آه تو را که بنگرم، چشم و دلم چه خون شود

خوانش: 584

سپاس: 0

بی وفا

مسعود رستمزاد 27 اردیبهشت 1396

رفتی؟ به درک باز نیا بر پیشم

آسوده و فارغ شده از تشویشم

بحر طویل

خوانش: 380

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

روزگار

مسعود رستمزاد 02 اردیبهشت 1396

شادی

لبخند

سپید

خوانش: 379

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

وداع

مسعود رستمزاد 02 اردیبهشت 1396

رفتی که خدا حافظ تو باشد و حتما

خواهی که دگر هیچ نگیرم خبر از تو

چهارپاره

خوانش: 410

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

هجرت

مسعود رستمزاد 01 اردیبهشت 1396

می روم از شهر خود دنیا فراموش شود

خاطرات از دل برون شاید که خاموش شود

خوانش: 341

سپاس: 1

تعداد نظر: 4