🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فاصله

(ثبت: 241603) شهریور 17, 1400 

 

هوای دلم ابری است
چون
غروب دلگیر یک عصر پاییزی
کنار باغچه ی به غم نشسته ی کنار حیاط
که ریزش برگ ها را به شماره نشسته
و‌قد باران های نباریده را وجب می کند
تا اندازه شود با قامت دلتنگی هایش
تصور فاصله هم
چونان هوای گرفته و بارانی است
مدام پر از رعد نبودن ها
پر از برق خاطره های بودن ها
پر از دلهره ی سیلاب های نباریده

و سکوت من
به زیبایی
ریزش هزار برگ ریزی پاییزی است
همان قدر
زرد و رنج آور
همان قدر سرخ و تب افزا
پر از خش خش گام های گاه و بی گاه

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 17, 1400

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. نسرین حسینی

    شهریور 17, 1400

    زیبا بود درودها برشما نازنین

    🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا