🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فاصله

(ثبت: 214815) شهریور 22, 1398 

آنگونه ای که بعد از آتش دود می میرد
مردی که معشوقش نباشد زود می میرد

حتّی اگر شاعرترین مرد زمین باشد
حسّی که در ابیات شعرش بود می میرد

مثل پرنده در قفس ، مانند گل در باد
وقتی تقلّایش ندارد سود می میرد

نفی تن از ویرانی دل می شود آغاز
وقتی بنایی از درون فرسود می میرد

بین من و تو اندکی هم فاصله خوب است
خورشید اگر نزدیک باشد زود می میرد

سید رضا هاشمی ” سره “

نظرها
  1. علی معصومی

    شهریور 22, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست

    🌿🌺🌺🌺🌺

    من از غروب خسته خورشید فهمیدم
    هر کس مدار عشق را پیمود، میمیرد

  2. مينا امينی

    شهریور 22, 1398

    بین من و تو اندکی هم فاصله خوب است

    خورشید اگر نزدیک باشد زود می میرد

    🌸🌸🌸

    درود هنرمند
    خوش اومدید به جمع شعر پاکی ها
    با آرزوی موفقیت های روز افزون🌹

  3. رسول رشیدی راد

    شهریور 23, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    اشعاز زیبایی دارید
    احسنت
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سید رضا هاشمی

      شهریور 24, 1398

      مهربانید عزیز دل
      بر قرار و پاینده باشید

      💚❤💚❤💚

  4. طارق خراسانی

    شهریور 26, 1398

    سلام و درود

    آفرررررین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا