🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فریاد سکوت

(ثبت: 228103) خرداد 30, 1399 

 

امشب اینجا چه سکوت است،
آشیانم تهی از صیحه و سوت است،
دلم در هوس هی هی چوپان و نی و ساز و فلوت است،
امشب اینجا چه سکوت است،
بسترم جای غبار غم و جان در غم قوت است،
من گرفتار به تنهایی و دل،
همچو سرگشته شکاری که به دام برهوت است،
شرح ویرانی من:
قصه ی ناله و فریاد ز دامان گلو
قصه ی تیشه و فرهاد و پریشانی او
قصه ی گم شدن از یاد و غبار سر کوه
من و هجران وطن:
چند وقتیست تنم چون تن آدم به هبوط است
مرغ تنهای دلم در پی باغ ملکوت است
و چنین گفت پدر:
پسرم چاره ی تنهایی تو ذکر و قنوت است

11خرداد78

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    خرداد 30, 1399

    درودها جناب گندم کار عزیز
    نویسا و مانا باشید👏👏👏💐

    • باسلام عرض ادب و احترام .سپاس فراوان از فرصتی که گذاشتید و حسن نظری که داشتید.

  2. محسن تقی زاده

    شهریور 23, 1401

    درود جناب گندمکار❤️
    فوق العاده عالی،زیبا و دوست داشتنی.
    پیوسته شاد و مانا باشید.👏👏👏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا