🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فواره

(ثبت: 262421) مرداد 10, 1402 
فواره

 

درد جاری می شود
میان رگ هایم
اشک فواره می زند

 

#شیدا_شهبازی
#چامک

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سینا دژآگه

    مرداد 10, 1402

    سلام و عرض ادب بانو شهبازی ارجمند
    بسیار زیباست
    پاینده باشید🌸🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا