🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاضی

(ثبت: 256915) اسفند 14, 1401 

 

کاش کسی بیاید
تو را یک جا برایم قاضی بگیرد
وای که نخورده دهانم آب افتاد…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 14, 1401

    سلام

    خیلی زیباست خیلی

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌👌❤️🌱

    • فروغ گودرزی

      اسفند 14, 1401

      سلام و درود استاد

      شما زیبا خواندید
      متشکرم🙏🌺🌸🌹💐
      شادکام باشید

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 15, 1401

    سلام و درود، خدا قوت
    سروشی زیبا سروده اید.

  3. فروغ گودرزی

    اسفند 15, 1401

    سلام بر شما بزرگوار
    سپاس که به مهر خواندید🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا