🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قافیه بافی…

(ثبت: 6244) تیر 16, 1397 

هر کس پی کاری است و کار من عاشق 

هر روز بدون تو فقط قافیه بافی است 

هی شعر بگو ، واژه بچین ، وقت هدر کن

این ها همه زیر سر اوزان و قوافی است 

بانوی غزل یائسه شد بعد تو اما 

این جوهر خودکار به دنبال تلافی است 

بس کن هزج اخرب و مخرب نکن اینقدر 

مفعولُ مفاعیلُ مفاعیلِ… تو کافی است

سمسار بیا هر چه در این خانه ی متروک 

جز دفتر و این پاکت سیگار اضافی است !

آرمان میرچی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):