🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قحطی

(ثبت: 267262) بهمن 3, 1402 
قحطی

 

باران که نمیبارید فهمیدم
قطرات محبوسند

یا در حیاط زندان چکیده اند
یا گاها فرارشان
از شیر آب خانه ی ما نم می زند
وقتی که باز می شود
فقط بوی باران است
که مدام فریاد می زند

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):