🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مصطفی سراب زاده

 

باران که نمیبارید فهمیدم

سپید

خوانش: 74

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

(1/6/1400 – برگرفته از کتاب تعزیه ذهن)

دنیای من از یک چهاردیواری ساده

خوانش: 119

سپاس: 0

 

منم و …… همین……

سپید

خوانش: 155

سپاس: 0

سایر

خوانش: 166

سپاس: 0

 

گاهی کلاه دوره دار می گذاشت

سپید

خوانش: 178

سپاس: 0