🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصه گو

(ثبت: 255284) بهمن 2, 1401 

 

و این منم
قصه گوی شب های تنهاییت
می خوانم و می خوانم و بند می کنم دلت را
به راستیِ ته قصه هایی که لاف دروغ گویی
می زنند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 2, 1401

    سلام
    و این منم
    زنی تنها
    در آستانه ی فصلی سرد
    در ابتدای درک هستی آلوده ی زمین
    و یأس ساده و غمناک آسمان
    و ناتوانی این دستهای سیمانی

  2. طارق خراسانی

    بهمن 2, 1401

    سلام

    خدا را شکر راستی را پیشه ی خود کرده ای
    هر کس با راستی آشنا شود از دروغ می پرهیزد

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱❤️🌹🌹🌹🌹🌹❤️🌱

    • فروغ گودرزی

      بهمن 3, 1401

      درود بر شما
      سپاس از همراهی ارزشمندتان استاد

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 2, 1401

    سلام و درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا