🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه128

(ثبت: 5023) آبان 23, 1396 

بیا
بیا و همراه من باش
بگذار
بگذار عمق فاجعه را تخمین زنیم
نه در روزگار من
درشیوه نگاه تو
و سکوت
و سکوت من

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):