🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ققنوس

(ثبت: 3289) بهمن 15, 1395 

ققنوس‌وار 
برخواهم خاست 
از میان خاکستر خويش 
و انبوه اندوه تو 
به سوختن 
شراره شراره
به تکرار 
هزاران هزاره
دگر بار افسانه‌گون بازخواهم خواست 
گر خیزد

خیره خیالت در خاطرم

اشکان ملک پور 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سحر جهانی

    بهمن 17, 1395

    درودها نثارتان

    بسیار زیبا و دلنشین

    • اشکان ملک پور

      بهمن 17, 1395

      بانو جهانی عزیز

      ممنونم از دلگرمی شما

  2. مهدی رفوگر

    بهمن 17, 1395

    سلام

    احسنت

  3. مدیر سایت

    بهمن 18, 1395

    سلام و درود

    عاااالی ست

     در پناه حق شاد زی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا