🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علی اصغر اقتداری
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار علی اصغر اقتداری

دختر غزلم

علی اصغر اقتداری 17 بهمن 1395

نشسته ای تو مگر در برابر غزلم

که بوی عشق گرفته ست دفتر غزلم

خوانش: 486

سپاس: 12

تعداد نظر: 20

سوختن حتی برای جان دشمن خوب نیست!

علی اصغر اقتداری 03 بهمن 1395

حال من این لحظه ها انگار اصلا خوب نیست!

شک نکن ! دیگر نگو انگار ،حتما خوب نیست

خوانش: 836

سپاس: 7

تعداد نظر: 9

غواص های دلاور

علی اصغر اقتداری 09 دی 1395

برای غواصان دلاور

باعروری نجیب وروحانی وسعت دردرا شنا کردند

خوانش: 929

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

کوچک ترین سرباز

علی اصغر اقتداری 18 مهر 1395

کوچکترین سرباز

ظهر بود و بی امان،امواج تف؛

چهارپاره

خوانش: 804

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

سهمی ولو ناچیز

علی اصغر اقتداری 06 شهریور 1395

مرا در کوچه های خسته ی پاییز بگذارید

شبیه یک مترسک بر سر جالیز بگذارید

بحر طویل

خوانش: 551

سپاس: 9

تعداد نظر: 21

آخرین نوشته های ادبی علی اصغر اقتداری

دیدار ازبهشت

علی اصغر اقتداری 28 خرداد 1395

دیدار از بهشت !

نمی دانم بهانه ای بود یا سعادتی که بتوانم از آسایشگاه معلولین ذهنی

خوانش: 446

سپاس: 3

تعداد نظر: 2