🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قله قامتت

(ثبت: 247613) اردیبهشت 19, 1401 

 

بر گشته ام از سفری سخت
پر پیچ
خم اندر ابرویت
خیسِ شعر
بلند پیشانیِ هر کلمه ام
از شرمِ چشمهایت
کوتاه آمدم از قله ی قامتت
در نوردیده خیالت مرا
چونان طوفانی که موج ها را
صاعقه ای که خطوطِ شکسته اش
شبیه است به چروک هایِ قرارِ من
زلزله ای که زیر گرفته بمم را
چونان بوسه ای که خاکسترم را گرفته در مشت
چونان بادی که مرا از مشت
پاک می کند….‌‌

✍#لیلا_بهمنی(سالیز)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1401

    سلام خانم بهمنی گرامی

    سروده ی زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌹🌿

  2. نوش نگاه استاد مهرتان مستدام🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا