🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخند

(ثبت: 243741) آذر 30, 1400 

 

لبخند که میزنی
تبسم کنان خورشید
دست زمین را می گیرد
و متولد می شود صبح
در پس لبخند تو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 30, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند زیبا تصویریست 🌺
    . یلدایتان مبارگ 🌺🌿🌹🌿🌺

    • مجید محمدی

      دی 3, 1400

      سلام و درود بیکران وقتتون به مهر ممنونم از لطف شما دوست بزرگوارم🙏🙏🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا