🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لذت بی لذتی

(ثبت: 3047) دی 13, 1395 

بسمه تعالی

لذت هایی را
که لذت نیست
کفن باید کرد
و در گوری فناپذیر دفن کرد
در دخمه ای که
باد هم آن را پیدا نکند…
متنفر شده ام از هرچه بی لذتی است
لذت میبریم که لذت نمی بریم
و لذت ها همه از دست میروند…
و فقط قاب عکس هاست که
در دریای بی کران فرصت ها
روی دیوار بی حیای زندگی مادی
برای من و من و من
باقی می ماند

حامی

پ.ن:علامه تهرانی اعلی الله مقامه الشریف میفرمودند: هرچیزی که ما تحت عنوان لذت می شناسیم و پایان پذیر است،لذت نیست.

لذت ان چیزی است که پایان و انتهایی نداشته باشد و هیچوقت خستگی اور و ارضا شدنی نباشد…(نقل به مضمون)

اگر دنبال لذتیم باید در غیر این دنیای مادی جستجویش کنیم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سوگند صفا

    دی 15, 1395

    سلام و عرض ادب..

    بی اغراق میگم عالی بود….عااااااالی…

    مانا باشین …

    یاحق

    • حامد علی بیگی

      دی 15, 1395

      علیکم السلام…

      ممنون از نظر لطفتون

      خدا اجرتون بده که وقت میگذارید و میخونید و نظر میدید

      حق یار و یاورتون

      و من الله توفیق

  2. مينا امينی

    دی 20, 1395

    درود آقای بیگی

    مانا باشید وموفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا