🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لقمه

(ثبت: 257618) فروردین 14, 1402 

 

گلو گیر شده است
لقمه ی تنهایی
تعارف کن
یک جرعه ی دیدار
در لحظه ی پایانی
تا گلویی تازه کنند
ثانیه ها با تو

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 14, 1402

    سلام و درود

    خیلی خیلی زیباست
    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹❤️👌👌👌👌👌👌👌👌❤️🌹🌱

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 18, 1402

    سلام
    عرض ادب
    لحظه ها تون قرین زیبایی ها
    ممنونم🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا