🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لیلی ماندن بلدی؟

(ثبت: 268935) فروردین 22, 1403 

 

درد هم باشی دوستت دارم
دوست داشته شدن بلدی؟
عشق هم باشی عاشقم
عشق شدن بلدی؟
گر ویران شوی می‌سازم تو را
ساخته شدن بلدی؟
چشم وا کنی می نازم به تو
بلند شدن از خواب را بلدی؟
بلدی دستانت را باز کنی؟
این همه مهر را از من بگیری
من نیز از زیر این همه مهر
کمر راست کنم چون کوه استوار شوم
حال نوبت توست
لیلی شدن و لیلی ماندن را بلدی؟

#مجید_محمدی(تنها)
#تخلص_تنها

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا