🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی وفا

(ثبت: 269216) فروردین 30, 1403 

از کنارم می روی باشد برو ای بی وفا
می روی باشد برو، تو بی صدای بی صدا

یک زمانی می رسد دستم ببوسی نازنین
التماسم تو کنی اما نبخشم من تو را

تا صدایم میزنی من نشنوم ای مهربان
در دلت تا هلهله باشد نباشد دل سرا

دیگری مانند من نی او خیانت می کند
مثل قلبت بی وفایی می کند آن بی حیا

آمدم این را بگم بعدم برم از خاطرت
تو نیاوردی به جا تنها* منم ای بی وفا

#مجید_محمدی (تنها)

*ایهام:۱ خود معنی تنها بودن۲ تخلص شاعر
https://t.me/majidnegah

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا