🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دِل شکسته

(ثبت: 269095) فروردین 24, 1403 

درد یعنی من منهای تو
و تو هم در جمع دیگران
خوش به حال دیگران
من یعنی بی تو در اندیشه ی تو
تو یعنی منهای من در اندیشه ی او
دلِ شکسته یعنی درد به طور پیوسته
درد یعنی من منهای تو
ابر هم دلش به حالم سوخت و گریست
زیر اشک های ابر بدون چتر
در خیابان های قلب تو
قدم زدم
از غریبه های آشنا پرسیدم
آدرس درد را می دانند کجاست؟
نسیم بهار و گلشن ناز در جمع یکدیگر
خوش و خندان بودند و گفتند نمیشناسم
دیگران هم همین
تازه فهمیدم آدرس درد
در اندیشه ی دلِ شکسته است

 

#مجید_محمدی(تنها)
#تخلص_تنها
کانال تلگرام
https://t.me/majidnegah

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 24, 1403

    سلام و درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا